Як зроблена підвіска на велосипедах Focus

19.11.2013

1. Knuckle Box – Монолітний трьохмірний лінк, з суцільного шматка кованого алюмінію дозволяє досягнути високої поперечної жорсткості підвіски. Лінійна, злегка прогресивна характеристика кінематики дозволяє використовувати амортизатори низького тиску, тим самим  подовжуючи термін роботи амортизатора.

2. Easy Access Bearing System. Дозволяє легко і просто зробити регулювання і профілактику підшипникам навіть не знімаючи  систему і колеса.

3. Tapered headtube. Конусна рульова труба дозволяє досягнути кращої керованості і максимальної ефективності при гальмуванні.

4.Зроблено в Німеччині. Тільки найкращі рами відбираються з конвеєрних ліній, в свіжому вигляді вони фарбуються і комплектуються найкращими японськими комплектуючими від Shimano або Sram щоб в самій досконалій комплектації потрапити на прилавки веломагазинів.

5. Integrated Cable Routing. Внутрішня проводка рубашок тросиків придає велосипедам елегантності і забезпечує високою практичністю, крім того досконало продумана траєкторія зменшує втрати на терті тросиків. 

6.В доповнення до заводської гарантії п’ять років на рами Focus, Univega магазин “Велостріт” надає власну гарантію 5 років на рами вищеперерахованих брендів для першого власника.

7. Stable Stiffness Per Size. Система SSPS – напевно, сама головна гордість інженерів Focus. Раніше у всіх алюмінієвих рам незалежно від розміру труби мали однакові розміри.Інженери Focus використовуючи методику SSPS, профілюють і змінюють параметри труб в незалежності від розміру. Така міра приводить до неперевершених відчуттів від поїздок на велосипеді, кращим рівнем керованості, роботи підвіски і зменшенню загальної ваги в цілому в незалежності від розміру велосипеда.

8. BB30. Кареточний вузол BB30 має на увазі застосування пустотілої вісі збільшеного діаметра і запресованих промислових підшипників збільшеного діаметра. В комплекті це дозволяє отримати ще більш міцніший,легший і довговічніший кареточний вузол. Саме важливе -  це зменшення ширини шатунної групи - горезвісного Q – фактора.

9. Press - fit Bottom Bracket. Новий стандарт кареточного вузла розроблений інженерами Sram, який поєднав в собі все краще від стандарту BB30 і інтегрованих рішень Shimano. Ключовою відмінністю від BB30 є наявність пресованого пластикового корпуса, в який у заводських умовах встановлені підшипники. Все це дозволяє покращити захист від бруду кареточного вузла і тим самим подовжити термін експлуатації в порівнянні з каретками BB30.

10. Powder Coated. У велосипедів Focus, як правило, складна доля, їх вибирають професіонали і використовують на всі 100% можливостей. Для збереження лакофарбового покриття кожна рама покривається найдосконалішою фарбою. Ця фарба наноситься в електростатичному полі у вигляді найтоншої пудри, а після оплавляєця  в інфрачервоній печі. У результаті виходить чудове покриття з приголомшливим блиском і неймовірною стійкістю до подряпин і ударів. Ця фарба не відколюється, навіть коли рама отримала структурні пошкодження.


Коментарi

  • Железный человек16.01.2014, 19:00
    Фокус всегда заботится о потребителях и делает каждую деталь надежно. Постоянное улучшение велосипедов по скорости, удобству и безопасности, позволяет профессионалам использовать их максимально эффективно!!!
    Вiдповiсти
  • Алекс07.02.2014, 21:06
    С интересом статью прочитал. Нужно будет обратить внимание на велосипеды данной торговой марки. Интересно, у нас они достаточно широко представлены в магазинах или только в крупных городах?
    Вiдповiсти
  • Ростик07.02.2014, 21:13
    На самом деле велосипеды данной марки есть в разных категориях - и для любителей и для профессионалов. Но радует то, что производитель стремится по максимуму оснастить велосипед
    Вiдповiсти

Додати комментар

Написать комментарий



captcha
У порiвняннi немає товарiв

У обраному немає товарiв

Каталог товарiв

Статтi





Товар дня

M-Wave Travel Extreme