Гріпси для велосипеда

04.02.2014

Отже, друзі, спершу треба визначитися який у вас велосипед. Якщо це шосейник із зігнутим кермом - то вам знадобиться робити обмотку керма велосипеда стрічкою. Якщо у вас звичайне пряме кермо, то тут підійдуть звичайні гріпси.

Які види велосипедних ручок існують 

Гріпси велосипеда можуть відрізнятися за кольором і за матеріалом, з якого вони зроблені. Самий універсальний варіант - це варіант гріпсів зроблений з гуми середньої жорсткості. Це гріпси, що не будуть натирати вам руки при їзді і забеспечать міцне утримання керма. Ці гріпси найпоширеніші і якщо ви користуєтеся велосипедом не в професійній сфері, то вас повинен цілком влаштувати такий варіант.
Інші ручки - це ручки з жорсткої гуми. Вони прослужать вам дуже довго і практично не підлягають зносу. Але мають досить значний мінус - такі гріпси будуть натирати вам руки при тривалій їзді, в цьому випадку вам можуть допомогти велосипедні рукавички. Ці ручки коштуватимуть вам недорого.

Є ще ручки з фіксуючими кільцями з боків. Їх проблема в тому, що буває важко зняти їх з певним часом. Був випадок у знайомого покупки таких гріпсів на аукціоні. Коштували вони дуже не дорого. Через рік служби гума в них перетворилася на кашу, при цьому при знятті була злизана фаска на шестигранник і довелося розпилювати фіксуєче кільце напилком. Ще є ергономічні гріпси, але досвід іншої людини теж не привів ні до чого хорошого. Ергономічні гріпси - це такі в яких ручка підібрана під форму руки. Там де пальці повинні утримувати йдуть спеціальні виїмки під них. Там де лягає долоня теж придумана певна випуклість. Одна людина купивши такі гріпси все боялася що відламається цей виступ з часом. Виступ таки відламався, правда у його знайомого, коли він вирішив проїхатись. Це звичайно історія. Але впринципі цікавий варіант ручок, цілком можливо, що варто до нього придивитися з часом уважніше. Ви ж напевно теж поступово ставите на свій велик все більш круті аксесуари, тому ергономічні гріпси можуть стати саме тим найдорожчим подарунком для вас. І останній вид гріпс, які хотілося б відзначити - це м'які грипси BBB. Вони зазвичай використовуються професійними велогоньщиками, щоб забезпечити відмінний (дуже міцний) обхват керма. Але такі гріпси використовуються тільки один сезон, після чого приходять у стан непридатності і підлягають утилізації і заміні.
Що стосується матеріалу, з якого роблять ручки, то це може бути гума, шкіра або пробка.

Як знімати гріпси - розглянемо різні методи

Проблема полягає в тому, що гріпси при тривалому (в принципі при будь-якому) використанні намертво прикипають до керма велосипеда. Що робити в цьому випадку? Якраз про це і буде розказано нижче. Найпоширеніший спосіб зняття гріпс - це за допомогою шприця і води. Можна проткнути гріпсу голкою і впорснути туди вміст шприця, можна впорснути вміст просто увіткнувши голку з будь-якого боку ручки. Як вміст шприця найкраще використовувати мильну воду. Коротше кажучи в такому випадку гріпса повинна без проблем зісковзнути з керма. Другий спосіб полягає в тому, щоб розкрутити шестигранники на манетках, послабивши їх тим самим . Знімати гріпси будемо манетками. Так найчастіше роблять веломеханнікі в веломагазинах. Для цього прийдеться прикласти невеликі фізичні зусилля, бажано щоб при цьому хтось тримав кермо велосипеда з іншого боку, зручно буде поставити велосипед на підніжку.
Ще спосіб схожий на перший. Якщо у вас немає шприця, то можна скористатися викруткою відігнувши акуратно, щоб не пошкодити кермо велосипеда, край гріпси і плеснув під гуму воду (бажано знову ж таки це робити шприцом).

Як одягати гріпси на кермо без прикладання зусиль

Одягаються ручки на кермо таким же чином як і знімаються. Методика в принципі полягає в тому, щоб змочити гріпсу зробивши її таким чином вологою. Можна змочити водою. Ручка після цього одягається легко і без проблем. Але є одне АЛЕ. У цьому випадку вона буде добу сохнути, якщо не дочекаєтеся її висихання, то вона може прокручуватися або взагалі зісковзувати під час їзди.
Тому вибирайте краще другий спосіб. Другий спосіб полягає у використанні для змочування НЕ води, а спирту. Можна використовувати для цього звичайний дезодорант, наприклад. Все відбувається як і в першому випадку (з водою) без проблем, тільки спирт при цьому висихає дуже швидко і не прийдеться чекати цілу добу, щоб ручки висохли.
Ще один метод. Якщо у вас дуже жорсткі гріпси, а бувають і такі. Що робимо? Доводимо до кипіння воду в каструлі, кидаємо туди ваші велосипедні ручки на пару хвилин, виймаємо їх і ... Вуаля:) Ваші ручки стали відразу м'якими і піддатливими. Тепер натягнути їх на кермо не складе абсолютно ніяких труднощів. Найголовніше ручки в цьому випадку, коли охолонуть відразу будуть намертво триматися на кермі.
Взагалі який з перерахованих вище способів використовувати вам вирішувати. Є люди, які взагалі не користуються якимись методами, а тупо беруть і одягають їх. Так само тупо беруть і знімають їх . Сила є - розуму не треба.

Обмотка керма шосейного велосипеда стрічкою

Якщо у вас шосейник то гріпси вам швидше за все не підійдуть. Будемо використовувати в даному випадку спеціальну гумову стрічку від Голандської торгової марки BBB.
Послідовність дій у цьому випадку така:
Фіксуємо гальмівні троси велосипеда обв'язувальною стрічкою. Це робиться для того щоб троси не заважали нам при намотуванні стрічки на кермо;
Ліва і права ручки керма обмотуються стрічкою відповідно за годинниковою стрілкою і проти годинникової стрілки;
У наборі з обмотувальною стрічкою є маленьки шматочок стрічки, вони використовується для того щоб просунути стрічку під ковпачок гальмівних ручок. Зазвичай стрічка досить широка, тому використання цього короткого відрізка стрічки вважається виправданим. Якщо стрічка вузька то досить часто велосипедисти проходять ділянку гальмівних ручок вісімкою - перекидаючи стрічку поперемінно по формі вісімки, обмотуючи гальмівні ручки таким чином. Якщо ж у вас широка стрічка, то в такому випадку може утворитися незручний наріст зайвої стрічки (опуклість), абсолютно вам не потрібна. Коротше кажучи використовуйте для цього краще той самий короткий шматок стрічки;
Далі. Стрічка з іншого боку має самоклеючу поверхню - робимо пару витків стрічки у самого края керма, щоб спочатку зафіксувати стрічку, а потім щільно і міцно починаємо непоспішаючи намотувати стрічку на кермо. Обходимо також акуратно і не поспішаючи ділянку з гальмівною ручкою, покриваючи наш уже накладений відрізок стрічки новим шаром стрічки. Доходимо до місця обриву стрічки і акуратно обрізаємо його ножицями;
Тепер залишилось тільки накрутити ізоляційну стрічку на відрізану ділянку. У кілька шарів кладемо ізоляційну стрічку і обрізаємо її. Кроки 3-5 проходимо з протилежною ручкою велосипеда, намотуючи стрічку в зворотному напрямку.
Ще хочеться сказати наздогін, що іноді деякі стрічки мають так звані ковпачки. Вони зручні тим, що зі стрічкою складають єдине ціле. Одягаємо ковпачок і починаємо накручувати стрічку. До речі ще існують спеціальні м'які довгі гріпси для шосейників. Які вибрати думати вам, але частіше використовують все таки намотувальну стрічку в таких випадках. Одягати такі гріпси зручно з апаратом атмосферної подачі повітря. Але такі зазвичай використовуються тільки в спеціалізованих майстернях, тому краще скористайтеся вищеописаними способами одягання гріпси на кермо.

Як висновок треба сказати, що гріпси це невід'ємний акссесуар будь-якого велосипеда. Підійдіть до вибору цього аксесуара також відповідально як і до покупки інших частин і приладдя вашого велосипеда і вони прослужать вам довго вірою і правдою.

Коментарии

Пока что нет комментарий


Добавить коментарий

Написать комментарий



captcha
В сравнении нет товаров

В выбраном нет товаров





Товар дня