Історія створення бренду ВВВ

16.11.2013

1967-1985 Кріс Копперт і Франк Мун – засновники та власники бренду ВВВ Cycling, з 6 років разом розсікають горизонти на велосипедах. Напротязі 16 років все, чим будуть вони займатися – це їхні велосипеди і все  що з ними пов’язано. Ці хлопці не просто катаються а стають учасниками голландської команди The Dutch Team, та згодом чемпіонами національних і міжнародних заїздів. Кріс навіть виграє титул чемпіона Нідерландів в 1980 році.

В 1985 році вони починають кар’єрну гонку в велосипедній промисловості.

В 1991 Кріс і Франк відкривають свій власний бізнес, імпортуючи декілька велосипедних брендів в «крутячі педалями» Нідерланди.

1997 – Після багатьох років проведених верхи на велосипеді, ці хлопці мають чітке поняття про справжній правильний вело продукт. Вони вирішують відкрити свій власний бренд під назвою ВВВ і починають його дистриб’юцію в місцеві веломагазини. Продукцію вони представляють на дисплеях shop-in-shop, що дозволяє презентувати весь асортимент марки. Серед перших продуктів компанії: велоокуляри, насоси і велоріжки. Голландська погода також вплинула на асортимент, саме завдяки їй з’явились бахали і зимові велорукавички. На упаковках, каталогах, а також на деяких продуктах присутній стиль «деним», що відображає постійну актуальність бренду.

1998 – розширюючи кордони, ВВВ вперше представляє свою продукцію в Німеччині на виставці «Євробайк» разом з своїм дистриб’ютером. Дванадцять сторінок каталогу достатньо, щоб продемонструвати весь асортимент марки, налічуючи на той час 36 продуктів.

1999 – в світі величезна кількість людей, яким потрібні прості, зрозумілі і якісні велотовари. Бренд ВВВ представлений в 18 країнах: від Нідерландів (з головним офісом в м. Лейден) до Японії, завжди забезпечуючи комфорт і надійність.

2000 – бренд ВВВ починає стрімко розвиватись і створю все більш дизайнів та категорій товарів. В цьому ж році з’явилась перша рекламна компанія бренду.

2003 – логотип компанії оновлюється і перетворюється в нинішній добре впізнаваємі блискавки, які огортають три великі літери “ВВВ”. В асортимент добавляються балончики СО2, підсидільні  стовпчики, сідла, а також гальмівні колодки для гідравлічних гальм.

2004 – Магнус Бекстед з команди Alessio-Bianchi виграє знамениту гонку Париж - Рубе. В житті гірських велосипедів з’являється нова дисципліна, відкриваюча нові можливості велосвіту – фрирайд, а у ВВВ з’являється новий логотип в готичному стилі, який використовується на компонентах підвищеної міцності.

2005-2007 – друга про-команда, отримавши спонсорську підтримку від ВВВ,  виправдала всі сподівання! Команда велосипедистів Quick-Step Innergetic стає володарем титулу чемпіона в міжнародній гонці. Завдяки велоокулярам ВВВ, котрі  зіграли не останню роль в цій перемозі! В 2005 році бренд випускає нову модель велоокулярів під назвою “Winner”, котра до цих пір залишається однією із самих популярних моделей. Збіг, ви запитаєте? Не знаємо, но виглядає круто!

2006 – ми збільшили нашу спонсорську підтримку, добавив маунтинбайк команду в наш список. Лідер команди Bianchi-Agos-Liquigas, Julien Absalon піднялись на подіум чемпіонами Європи і світу в велоокулярах ВВВ. На даний момент каталог ВВВ з 80 сторінок і включає в себе 549 різних товарів.

2008 – насос “Ovallntegrate” виграє першу нагороду ВВВ в сфері дизайну на виставці “Євробайк”. Доказ того, що на перший погляд божевільна ідея насосу прикріпленого до рами велосипеда, дійсно унікальна і гідна головного призу. В цей час асортимент бренду розширюється все більше і більше, пропонуючи більше 1200 найменувань товару. Основна реновація головного офісу компанії дає можливість розширити бізнес.

2009 – після двох років, витрачених на розробку, ВВВ вводить новий сегмент в лінійку товарів – шоломи. Falcon і Everest шоломи стають основними моделями лінійки. Завдяки спонсорству команди ProTour французької легенди – Cofidis, Falcon представлений в світі велоспорту. Команда TX Active Bianchi одягнена в шоломи Everest на Mountainbike World Cup. RoelPaulissen займає свій другий по рахунку титул Чемпіона Світу в маунтин байк марафоні.

2010 – Чеський велосипедист Zdenek Stybar виграє Чемпіонат Світу по Велокросу в 2010 і в 2011 роках. Велоокуляри ВВВ залишають його погляд ясним, навіть в самих складних ситуаціях. ВВВ спонсорують шоломами, окулярами і вело комп’ютерами команду Quick-Step, яка в 2010 році на Тур де Франс одягнена в вело одяг від ВВВ. 2010 рік також запам’ятався початком довготривалого спонсорування молодої і амбіційної велокоманди Vacansoleil.

2011 – колекція ВВВ виросла до 1581 найменувань в колекції бренду. У нас знайдеться товар, який підходить для кожного велосипедиста! До цього часу ми не тільки рахуємось маркою велозапчастин, а також повноцінним велосипедним брендом. Тепер ВВВ можливо знайти і в он-лайн на velostreet.kiev.ua. В 2011 році в Тур де Франс приймають участь три команди, спонсоруємі ВВВ: Cofidis, Quick-Step и Vacansoleil-DСM. Також ВВВ підтримує тільки що сформовану на той час команду по Маунтин байк ВМС Racing Team. Команда на чолі з Moritz Milatz, виграє чемпіонат Німеччини в дисциплінах ХС і Marathon.

2012 – в команду ВВВ добавляється команда Rose-Vaujany team. Гравітаційно-орієнтована команда по Маунтин байк зібрала в себе талановитих гонщиків в 4Х, даунхил і ендуро. Nico Vink приносить своїй команді, а також ВВВ перемогу на європейському Nissan Чемпіонаті по даунхилу. За всі ці роки компанія ВВВ перетворилась в щось більше, ніж компанія, яка виробляє запчастини для велосипеда. Ми створили лінійку з більш ніж 1500 велотоварів, поділивши її на 40 товарних груп. Найкраще співвідношення ціни і якості дозволяє Вам кожного разу насолоджуватись поїздкою на вашому велосипеді.

Ось чому ми без гонору наголошуємо, що «ВВВ IS ALL ABOUT CYCLING».

Комментарии

Пока что нет комментарий


Добавить комментарий

Написать комментарий



captcha
В сравнении нет товаров

В выбраном нет товаров





Товар дня