Історія створення бренду ВВВ
16.11.2013
1967-1985 Кріс Копперт і Франк Мун – засновники та власники бренду ВВВ Cycling, з 6 років разом розсікають горизонти на велосипедах. Напротязі 16 років все, чим будуть вони займатися – це їхні велосипеди і все що з ними пов’язано. Ці хлопці не просто катаються а стають учасниками голландської команди The Dutch Team, та згодом чемпіонами національних і міжнародних заїздів. Кріс навіть виграє титул чемпіона Нідерландів в 1980 році.
В 1985 році вони починають кар’єрну гонку в велосипедній промисловості.
В 1991 Кріс і Франк відкривають свій власний бізнес, імпортуючи декілька велосипедних брендів в «крутячі педалями» Нідерланди.
1997 – Після багатьох років проведених верхи на велосипеді, ці хлопці мають чітке поняття про справжній правильний вело продукт. Вони вирішують відкрити свій власний бренд під назвою ВВВ і починають його дистриб’юцію в місцеві веломагазини. Продукцію вони представляють на дисплеях shop-in-shop, що дозволяє презентувати весь асортимент марки. Серед перших продуктів компанії: велоокуляри, насоси і велоріжки. Голландська погода також вплинула на асортимент, саме завдяки їй з’явились бахали і зимові велорукавички. На упаковках, каталогах, а також на деяких продуктах присутній стиль «деним», що відображає постійну актуальність бренду.
1998 – розширюючи кордони, ВВВ вперше представляє свою продукцію в Німеччині на виставці «Євробайк» разом з своїм дистриб’ютером. Дванадцять сторінок каталогу достатньо, щоб продемонструвати весь асортимент марки, налічуючи на той час 36 продуктів.
1999 – в світі величезна кількість людей, яким потрібні прості, зрозумілі і якісні велотовари. Бренд ВВВ представлений в 18 країнах: від Нідерландів (з головним офісом в м. Лейден) до Японії, завжди забезпечуючи комфорт і надійність.
2000 – бренд ВВВ починає стрімко розвиватись і створю все більш дизайнів та категорій товарів. В цьому ж році з’явилась перша рекламна компанія бренду.
2003 – логотип компанії оновлюється і перетворюється в нинішній добре впізнаваємі блискавки, які огортають три великі літери “ВВВ”. В асортимент добавляються балончики СО2, підсидільні стовпчики, сідла, а також гальмівні колодки для гідравлічних гальм.
2004 – Магнус Бекстед з команди Alessio-Bianchi виграє знамениту гонку Париж - Рубе. В житті гірських велосипедів з’являється нова дисципліна, відкриваюча нові можливості велосвіту – фрирайд, а у ВВВ з’являється новий логотип в готичному стилі, який використовується на компонентах підвищеної міцності.
2005-2007 – друга про-команда, отримавши спонсорську підтримку від ВВВ, виправдала всі сподівання! Команда велосипедистів Quick-Step Innergetic стає володарем титулу чемпіона в міжнародній гонці. Завдяки велоокулярам ВВВ, котрі зіграли не останню роль в цій перемозі! В 2005 році бренд випускає нову модель велоокулярів під назвою “Winner”, котра до цих пір залишається однією із самих популярних моделей. Збіг, ви запитаєте? Не знаємо, но виглядає круто!
2006 – ми збільшили нашу спонсорську підтримку, добавив маунтинбайк команду в наш список. Лідер команди Bianchi-Agos-Liquigas, Julien Absalon піднялись на подіум чемпіонами Європи і світу в велоокулярах ВВВ. На даний момент каталог ВВВ з 80 сторінок і включає в себе 549 різних товарів.
2008 – насос “Ovallntegrate” виграє першу нагороду ВВВ в сфері дизайну на виставці “Євробайк”. Доказ того, що на перший погляд божевільна ідея насосу прикріпленого до рами велосипеда, дійсно унікальна і гідна головного призу. В цей час асортимент бренду розширюється все більше і більше, пропонуючи більше 1200 найменувань товару. Основна реновація головного офісу компанії дає можливість розширити бізнес.
2009 – після двох років, витрачених на розробку, ВВВ вводить новий сегмент в лінійку товарів – шоломи. Falcon і Everest шоломи стають основними моделями лінійки. Завдяки спонсорству команди ProTour французької легенди – Cofidis, Falcon представлений в світі велоспорту. Команда TX Active Bianchi одягнена в шоломи Everest на Mountainbike World Cup. RoelPaulissen займає свій другий по рахунку титул Чемпіона Світу в маунтин байк марафоні.
2010 – Чеський велосипедист Zdenek Stybar виграє Чемпіонат Світу по Велокросу в 2010 і в 2011 роках. Велоокуляри ВВВ залишають його погляд ясним, навіть в самих складних ситуаціях. ВВВ спонсорують шоломами, окулярами і вело комп’ютерами команду Quick-Step, яка в 2010 році на Тур де Франс одягнена в вело одяг від ВВВ. 2010 рік також запам’ятався початком довготривалого спонсорування молодої і амбіційної велокоманди Vacansoleil.
2011 – колекція ВВВ виросла до 1581 найменувань в колекції бренду. У нас знайдеться товар, який підходить для кожного велосипедиста! До цього часу ми не тільки рахуємось маркою велозапчастин, а також повноцінним велосипедним брендом. Тепер ВВВ можливо знайти і в он-лайн на velostreet.kiev.ua. В 2011 році в Тур де Франс приймають участь три команди, спонсоруємі ВВВ: Cofidis, Quick-Step и Vacansoleil-DСM. Також ВВВ підтримує тільки що сформовану на той час команду по Маунтин байк ВМС Racing Team. Команда на чолі з Moritz Milatz, виграє чемпіонат Німеччини в дисциплінах ХС і Marathon.
2012 – в команду ВВВ добавляється команда Rose-Vaujany team. Гравітаційно-орієнтована команда по Маунтин байк зібрала в себе талановитих гонщиків в 4Х, даунхил і ендуро. Nico Vink приносить своїй команді, а також ВВВ перемогу на європейському Nissan Чемпіонаті по даунхилу. За всі ці роки компанія ВВВ перетворилась в щось більше, ніж компанія, яка виробляє запчастини для велосипеда. Ми створили лінійку з більш ніж 1500 велотоварів, поділивши її на 40 товарних груп. Найкраще співвідношення ціни і якості дозволяє Вам кожного разу насолоджуватись поїздкою на вашому велосипеді.
Ось чому ми без гонору наголошуємо, що «ВВВ IS ALL ABOUT CYCLING».
Коментарi
Поки немає комментарiв
Додати комментар